niedziela, 4 marca 2018

ZAPOWIEDŹ WYDAWNICZA



Już 14 marca ukaże się najnowsza powieść Magdaleny Majcher, trzecia część serii "Wszystkie pory uczuć".

Wiosna widziana oczami autorki jest wyjątkowo poruszająca i emocjonalna, opowiada bowiem o dwóch istotnych sprawach- kwestiach związanych z procesem adopcji oraz alkoholowym zespole płodowym (FAS).


Serdecznie zachęcam Was do zakupu własnego egzemplarza już teraz na stronie http://www.empik.com/wszystkie-pory-uczuc-tom-3-wiosna-majcher-magdalena,p1188366344,ksiazka-p.


11 komentarzy:

  1. Na książki Pani Magdy, zawsze czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego o tej serii i dam jej szansę :) okładka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie jestem po lekturze "Jesieni...". Ale w planach mam wszystkie pory:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładki wszystkich są przeiękne. nie znam poprzednich ale ta wyjątkowo mnie zaciekawiła. Porusza problem FAS, z którego chyba nadal wiele przyszłych matek nie zdaje sobie sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nic nie znam tej autorki, choć chcę to bardzo zmienić i mam nadzieję, ze mi się to uda :D
    Nazwisko zobowiązuje (Mam rodowe takie samo jak autorka XD)

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. O, na pewno mnie zaciekawi ta książka. Bardzo lubię książki o dzieciach, adopcjach itp. Niedługo sama będę matką, więc ciekawi mnie takiego rodzaju fabuła.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/seryjne-zabojczynie-tori-telefer.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tej serii, a w polskich autorach też raczej niezbyt się zaczytuję, więc raczej po nią nie sięgnę.
    Pozdrawiam,
    Dominika
    TheBookMyFantasy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna okładka :) Będę czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa tematyka, ale książka raczej nie dla mnie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W wolnej chwili chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)