czwartek, 30 stycznia 2020

Gabriela Gargaś "Planer utkany z marzeń"





Autor: Gabriela Gargaś
Tytuł: Planer utkany z marzeń
Wydawnictwo: Czwarta strona
Rok wydania: 2019








“Planer utkany z marzeń” to wyjątkowy prezent dla każdej z nas. Choć sama nigdy nie korzystałam z podobnych rozwiązań i nie myślałam, że potrzebuję tego typu ułatwień, ciężko było przejść mi obok niego obojętnie. Moją uwagę mocno przykuło nazwisko osoby, która go stworzyła. Od pewnego czasu bowiem planuję lepiej poznać książki Gabrieli Gargaś, a mam wrażenie, że i tego punktu nie mogło na mej liście zabraknąć.

Być może niektóre z Was pomyślą, że już za późno. W końcu lada moment skończy się styczeń. Otóż nie! Planer został bowiem zaprojektowany w taki sposób, by można było zacząć go prowadzić od dowolnie wybranego przez siebie momentu. Bo przecież życie można zaplanować czy zmienić, kiedy tylko nam się to zamarzy lub kiedy poczujemy, że to nam potrzebne. Nie trzeba szukać wymówek czy też czekać na specjalną okazję.


Planer Gabrieli Gargaś stanowi niebanalne połączenie różnych interesujących rozwiązań i propozycji. Bardzo przejrzysty, ładnie wydany, świetnie zaprojektowany. Dzięki niemu każda z nas lepiej zapanuje nad czasem, w wolnych chwilach mogąc poświęcić się cytatom autorki czy nowemu opowiadaniu jej autorstwa. Co więcej, pisarka zostawiła nieco miejsca także na przyjemniejsze czynności, jak układanie listy filmów do obejrzenia czy książek do przeczytania.

Bardzo podoba mi się nie tylko funkcjonalność planera, ale także jego wygląd. Po prostu dobrze się na niego patrzy i miło przegląda. Całość ma ładny koloryt, została wzbogacona obrazkami i naklejkami. Sprawia wrażenie projektu dobrze przemyślanego i dopracowanego.

Moim zdaniem taki planer może się sprawdzić u każdej z nas. Zarówno u fanek autorki, jak i kobiet, które (jeszcze) jej twórczości nie poznały. U tych, które planują od lat i tych, które dopiero zaczynają lepiej organizować swój czas. Zacznijcie już dziś :)

Za przesłanie planera dziękuję księgarni internetowej selkar.

1 komentarz:

  1. Miałam w planach kupić ten plener, ale ostatecznie zrezygnowałam z tego zamiaru. Być może jednak zmienię zdanie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)