niedziela, 9 września 2018

Stosik wymiankowy

Bardzo lubię książkowe wymianki, które moim zdaniem mają same zalety- pozwalają zdobyć wspaniałe książki niewielkim kosztem, oszczędzają miejsce oraz umożliwiają nielubianym powieściom znalezienie nowego domu. Wymieniam się możliwie często, za każdym razem z satysfakcją i radością czekając na nową przesyłkę :) A jakie jest Wasze zdanie na temat książkowych wymian?




Tak wygląda jedynie mała część świetnych książek, jakie pozyskałam na zasadzie wymiany. Każda z nich okazała się dobrym wyborem.

Znacie te tytuły?

Zdobyły Waszą sympatię? 

6 komentarzy:

  1. Nie znam tych tytułów, ale mam w planach To nie twoje dziecko i Milion małych kawałków. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jakie fajne książki masz :-) Wymianki są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie książki pani Lackberg bardzo polecam, to jedna z moich ulubionych autorek kryminałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogromcę lwów czytałam i jak wszystko Camilli Lackberg nie mam uwag.
    Musze przeczytać inne pozycje Alex Marwood bo Morderca z sąsiedztwa na długo zapadł mi w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko "To nie jest twoje dziecko" Reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)