niedziela, 19 kwietnia 2020

10 rzeczy, za które pokochałam abonament Legimi :)


Jeszcze trzy lata temu nie wyobrażałam sobie, że będę czytała książki inne, niż papierowe. Nie da się zastąpić trzymania ich w rękach, czucia ich ciężaru, możliwości zabrania ze sobą niemal wszędzie. Wiele razy jednak z tym ciężarem się męczyłam, nanosiłam się, było mi niewygodnie i nie po drodze. Ale nie poddawałam się.

Pierwszy raz pozwoliłam sobie na przeczytanie e-booka, kiedy temat ten pojawił się podczas prowadzenia bloga, przy nawiązywaniu współprac z wydawnictwami. Wzięłam do ręki czytnik i przekonałam się, że choć uczucie jest zupełnie inne, przyjemność z czytania jest nie mniejsza, a może nawet większa poprzez wygodę, którą takie urządzenie daje.

Dziś chętnie czytam na tablecie, czytniku czy nawet na telefonie. Od kilku miesięcy korzystam z abonamentu Legimi. Przygoda nieco przypadkowa, zainicjowana przez innych członków rodziny, a cieszy jak Netflix :)


Dlaczego pokochałam Legimi?

  1. Ponieważ abonament nie jest drogi.
  2. Bo mogę korzystać z kilku urządzeń w ramach jednego abonamentu i podzielić się z członkami rodziny.
  3. Ponieważ wygodniej czyta mi się grube książki.
  4. Bo łatwiej jest zabrać ze sobą na wakacje tableta/czytnik/telefon.
  5. Ponieważ mogę zaoszczędzić miejsce i pieniądze.
  6. Bo mniej męczę oczy, kiedy czytam nocami i nie muszę się użerać z przenośnymi lampkami.
  7. Ponieważ mam dostęp do interesującej i niemałej bazy książek.
  8. Bo podoba mi się, jak aplikacja podsumowuje mój czas czytania każdego dnia i w ciągu tygodnia.
  9. Ponieważ kontakt z pracownikami serwisu jest szybki i łatwy.
  10. Bo całość jest wygodna, łatwa w obsłudze i intuicyjna.


A czy Wy korzystacie z Legimi?

Czy lubicie czytać e-booki?

Jakie zalety takiego rozwiązania dostrzegacie?





4 komentarze:

  1. Bardzo mocno rozważałam zakup Legimi, ale niestety mam zbyt stary czytnik, żeby aplikacja na nim śmigała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo świetna appka, korzystałam z niej długo.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę platformę, ale nie korzystam z niej choć myślę, że niedługo się to zmieni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja korzystam z Legimi i również jestem zachwycona. Jak na razie tylko dla audiobooków, (które bardzo lubię i to w sumie na równi z papierowymi książkami). Nie dorobiłam się jeszcze własnego czytnika. I nie ukrywam, że nie miałam zamiaru go posiadać. Dopiero Legimi sprawiło, że zaczęłam się nad nim zastanawiać. Nie chcę jednak kupować go w abonamencie, a z racji trudnej sytuacji gospodarczej, na razie w niego nie inwestuję... Ale gdy tylko uda mi się nieco zaoszczędzić, kupuję czytnik i będę korzystać z abonamentu w pełni. Jedyne co dla mnie jest na minus, to właśnie to, że nie istnieje możliwość wykupienia abonamentu na same tylko audiobooki.

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)