czwartek, 9 kwietnia 2020

50 faktów o mnie :)

Zawsze chętnie czytam takie listy i dziś postanowiłam przedstawić Wam swoją. Nie wiem, czy też tworzyliście takie zestawienia, ale uwierzcie- wcale nie jest łatwo! :)



50 faktów o mnie:
  1. Mam na imię Ewelina i nie lubię swojego imienia. Od małego wszyscy zwracali się do mnie używając skróconych form typu Ewka i to nigdy się nie zmieniło.
  2. Od 10 lat nie jem mięsa. Uwielbiam zupy, sałatki i inne zdrowe dania, ale…
  3.  … nie potrafię żyć bez słodyczy. I gdybym musiała wybrać ulubiony przysmak lub ostatni posiłek, byłaby to czekolada milka.
  4. Bardzo lubię gotować, ale nauczyłam się tego dopiero na studiach. Wcześniej zawsze powtarzałam mamie, że znajdę męża kucharza i nie będę kurą domową.
  5. Mam obsesję na punkcie marnowania jedzenia i praktycznie nigdy niczego nie wyrzucam, a kiedy jem na mieście, to zjadam wszystko lub zabieram na wynos. Zawsze obdarzam morderczym spojrzeniem i krytycznym słowem tych, którzy nie szanują żywności.
  6. Bardzo lubię oglądać gazetki promocyjne, nawet jeśli nie robię zakupów w prezentowanych sklepach.
  7. Nie znoszę napojów gazowanych.
  8. Piję mało alkoholu i nie palę.
  9. Nienawidzę petów i innych śmieci, które pojawiają się wszędzie.
  10. Studiowałam dziennikarstwo, europeistykę oraz zarządzanie. Wszystkie kierunki trafiły na listę najgorszych studenckich wyborów. Dziś nie jestem związana z żadną z tych dziedzin.
  11. Wychowałam się na wsi i przez długi czas nie potrafiłam tego zaakceptować. Dziś tęsknię za tym miejscem i chętnie bym tam została na zawsze.
  12. Nie lubię dużych miast. Choć pochodzę z okolic Wrocławia, nigdy nie brałam pod uwagę, żeby się tam przeprowadzić.
  13. Mam problem z orientacją w terenie. Lubię w tej kwestii polegać na innych.
  14. Od kilku lat mieszkam w Anglii. Nigdy nie pomyślałabym, że tak wybiorę, ale nie żałuję tej decyzji.
  15. Nigdy nie byłam dobra w przyswajaniu języków obcych. Nigdy też nie lubiłam angielskiego, który teraz towarzyszy mi zbyt często.
  16. Uwielbiam spacerować i chodzić. Nie potrzebuję określonego celu.
  17. Nie przepadam za sportem. Wiele razy próbowałam różnych fizycznych aktywności, ale zawsze kończyło się to porażką.
  18. Od podstawówki kręcę hula hopem. W międzyczasie czytam książki lub oglądam filmy.
  19. Lubię gry, szczególnie te planszowe. 
  20. Przyjemność przynosi mi zabawa słowem. Jestem świetna w układaniu rymowanek i pisaniu wierszy.
  21. Mam słabość do polskiego morza. Moi rodzice poznali się w popularnym Mielnie i spędziłam z nimi wiele cudownych wakacji w tamtej okolicy.
  22. Kiedy skończyłam 17 lat pojechałam pierwszy raz sama nad morze, do pracy wakacyjnej. Przepracowałam w ten sposób 5 kolejnych sezonów.
  23. Uwielbiam spędzać czas na plaży. Zamiast opalania czy kąpieli wybieram leżenie na kocu i wsłuchiwanie się w szum wody.
  24. Nie lubię pływać i nosić stroju kąpielowego. Na basenie interesuje mnie jedynie jacuzzi.
  25. Mam obsesję na punkcie noszenia sukienek. Moja szafa pęka w szwach, na szczęście…
  26. … większość rzeczy kupuję w lumpeksach.
  27. Nie lubię kupować torebek i butów.
  28. Nie maluję paznokci i nie lubię nic przy nich robić.
  29. Noszę rozmiar L (40/42). Jako nastolatka często się odchudzałam, ale w końcu odpuściłam. Kiedy przeglądam stare zdjęcia zawsze marudzę nad przybranymi kilogramami, ale i tak kończy się kolejnym kawałkiem czekolady.
  30. Kiedy miałam 19 lat pozazdrościłam koleżance i założyłam konto na portalu dla fotomodelek. Przez kilka lat miałam przyjemność brać udział w różnego rodzaju sesjach zdjęciowych…
  31. … także w tych odważniejszych. Nie wstydzę się, bo choć daleko mi do ideału, to nie widzę nic złego w nagości.
  32. Nigdy nie miałam wyregulowanych brwi. Kiedy byłam mała oglądałam mamę z pęsetą i załzawionymi oczami. Odwlekałam ten moment, aż doszłam do wniosku, że nie potrzebuję tego do szczęścia.
  33. Jako nastolatka nie wyobrażałam sobie życia bez makijażu. Obecnie dość często z niego rezygnuję.
  34. Nie znoszę zmian. Mam tę samą fryzurę i kolor włosów od lat.
  35. W moim pokoju w domu rodzinnym wciąż wiszą zawstydzające stare plakaty, ale nie planuję się ich pozbyć w najbliższym czasie.
  36. Mam uroczego szarego misia, którego kupiłam kilka lat temu w lumpeksie. Miś siedzi sobie wygodnie na widoku i ma swoje imię.
  37. Od kilku lat mam niezrozumiałą słabość do małych piesków, szczególnie buldożków francuskich. Tak, mam różne dziwne przedmioty z wizerunkiem tych piesków.
  38. Uwielbiam hiszpańskie seriale i filmy.
  39. Szaleję za muzyką z Męskiego Grania. W końcu uda mi się pojechać na koncert.
  40.  Potrafię miesiącami słuchać jednej piosenki, a kiedy mi się znudzi to wybieram kolejną.
  41. Nigdy nie było mi po drodze z technologią. „Nowoczesny” telefon mam dopiero od 2 lat.
  42. Nie mam prawa jazdy, mimo że kurs skończyłam 10 lat temu. Na ten moment nie planuję już go mieć, świetnie czuję się na miejscu pasażera.
  43.  Nie radzę sobie ze stresem, w ogóle.
  44. W nerwowych sytuacjach dostaję bordowych wypieków na twarzy i nie tylko. Okropność.
  45. Nie umiem o siebie zawalczyć, częściej załamuję ręce i się użalam. Chociaż…
  46. …już dwa razy ktoś próbował mi wyrwać torebkę. Dałam radę.
  47.  Im jestem starsza, tym mniej lubię ludzi. Nie mam problemu, by spędzać czas bez towarzystwa.
  48. Jestem pyskata i wybuchowa. Najpierw mówię, potem myślę.
  49. Marzę o zobaczeniu świata, szczególnie Azji.
  50. Uwielbiam moją rodzinę i podziwiam moją mamę.  


7 komentarzy:

  1. Super, trochę się o Tobie dowiedziałam i myślę, że nawet kilka punktów nas łączy. Również jestem z okolic Wrocławia ;) No i oczywiście uwielbiam słodycze :D Ale tak na poważnie to i ja nie za dobrze radzę sobie ze stresem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny fakty kochana. Również nie jem mięsa, kocham słodycze i nienawidzą marnować jedzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zestawienie. Całkiem sporo już o Tobie wiem. :) Skąd taki pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam taki wpis u kogoś innego i odgapiłam :)

      Usuń
  4. Zwiedzanie świata było pięknym marzeniem, ale w obliczu tego co się teraz dzieje - strach gdzieś jechać - zwłaszcza do Azji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jem mięsa od 15 lat! :D A z gazetkami mam to samo xDD

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)