wtorek, 22 października 2019

Paweł Fleszar "Powódź" [zapowiedź wydawnicza]

Już za kilka dni, 24 października, swoją premierę będzie miała nowa książka Pawła Fleszara, "Powódź". Czy jesteście zainteresowani tym tytułem? 


Pewnej nocy czterdziestoletni Jakub wyskakuje z dziewiątego piętra wieżowca w Krakowie. Zostawia list pożegnalny ze zdjęciem pięknej dziewczyny. Być może jest to Zuza, o której Kuba napisał: „Zły człowiek zabrał Zuzę i odtąd moje życie straciło sens”. Co tak naprawdę skłoniło mężczyznę do samobójstwa? Kim jest Zuza i co się z nią stało? Jaki związek z tym wszystkim mają budzące grozę filmy znalezione w smartfonie Jakuba? Odpowiedzi na te pytania próbuje znaleźć Kris, przyjaciel Kuby z dzieciństwa. Kris jest zawodowym żołnierzem, ale daleko mu do typowego bohatera, który samotnie stawia czoło złemu światu – kiepsko strzela, ma nadciśnienie i początki nadwagi. Tymczasem prywatne śledztwo, w którym pomaga mu para nastolatków, prowadzi go do zaskakujących odkryć…


Z autorem książki możecie spotkać się podczas Krakowskich Targów Książki, 26 października.

2 komentarze:

  1. Myślę ,że książka mogłaby mi się spodobać. Jestem ciekawa tych zaskakujących odkryć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, fajny klimat :) Mogłaby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)