środa, 28 czerwca 2017

TOP 5: Zasłyszane od nieczytających

Ludzi, którzy nie czytają, nie przestaje zadziwiać moja miłość do książek. No bo jak to, czytać w aucie- nie lepiej spać? Albo w pracy na przerwie- przecież można pogapić się w telewizor albo telefon! A w weekendy to już w ogóle... Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka ulubionych tekstów usłyszanych w ostatnim czasie.



- Tobie to przynajmniej nie nudziłoby się w więzieniu!


- Masz whatsapp’a?
- Nie.
- Ale fejsa w telefonie masz?
- Nie, nie mam w ogóle Internetu.
- Zapomniałem. Ty czytasz książki.


- A po pracy też czytasz?
- Tak.
- A w weekendy?
- Też.
- Nie szkoda Ci czasu?


- Ile książek czytasz w tygodniu?
- Zazwyczaj dwie.
- Jezu. Ja przeczytałem dwie przez całe życie!


          - Tyle książek czytasz a na autach się nie znasz?

                                A jakie najciekawsze teksty Wy usłyszeliście?  

12 komentarzy:

  1. Haha, to jest taki śmiech przez łzy :) Ja osobiście nie spotkałam się z takimi tekstami, u mnie wszyscy akceptują moją miłość do książek, a na studiach koleżanki tylko się dziwiły, że mam czas czytać. Chociaż jedna nie rozumiała mojej miłości do fantastyki, którą uważała za głupotę.

    Aczkolwiek pogląd, że jak czytam książki to przecież mam taaaaaką szeroką wiedzę i wiem o wszystkim, to akurat znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi znajomi akurat są bardzo przychylni jeśli chodzi o moje czytanie i bloga o tej tematyce, ale na przykład tato często rzuca tekstem typu: "Za robotę byś się wzięła, a nie książkę znowu czytasz!" :D No i żartuje, że niedługo to mu się piętro w domu zawali od tych moich książek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie szkoda Ci czasu" Słyszę bardzo często i jeszcze "jak to w nocy czytasz? A nie zasypiasz? 😆

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mnie rowniez otacza duzo osob malo lub wcale nie czytajacych. Tekstow nie puszczaja,ale patrza jakos dziwnie. Natomiast mnie dziwia wymowki dlaczego nie czytaja. Oczywiscie najczestsza jest brak czasu. Okazuje sie ze ludzie caly czas pracuja a po pracy sprzataja, po czym ida spac. Oj to ja juz wole miec nie posprzatane i byc niewyspana:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Serio czytasz w wakacje?!" TAK... SERIO.


    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie znajdziesz pracę z książkami :P
    albo
    Zakopiesz się w tych książkach!

    Twoje teksty też super, śmieszne :D
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj słyszę: "Że też chce Ci się czytać..." albo standardowe "Nie szkoda Ci czasu?" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Nie szkoda Ci na to kasy" "Lepiej byś film jakiś obejrzała", "przecież czytanie jest nudne!" :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tekst o autach rozwalił mnie najbardziej :D U mnie się bardziej czepiają kupowania książek. A nie szkoda ci kasy? Tyle byś za to ciuchów miała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Serio? Czytasz w wakacje? Dziwna jesteś", "Czytanie jest nudne", "Książki są głupie"

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja usłyszałam, że to aż niesamowite, że daje radę w ogóle czytać pracując i wychowując dziecko... A ja uważam, że zawsze jakaś chociażby mała chwilka się znajdzie:)

    Zapraszam też na mój blog:
    http://ksiegozbiorkasiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)